اهمیت زیرسازی قبل از آرایش چیست ؟

اهمیت زیرسازی قبل از آرایش

داشتن یک آرایش زیبا و ماندگار در طول روز همواره از خواسته­های یک خانم است. یک آرایش زیبا تنها شامل استفاده از یک کرم پودر یا پنکک و لوازم آرایش مناسب نمی­شود. زیرسازی آرایش یکی از مهم‌ترین مسائلی است که به داشتن یک آرایش زیبا و ماندگار منجر می­شود. زیرسازی آرایش به منظور حفظ لطافت و شادابی پوست انجام شده و زمینه یک آرایش زیبا و جذاب خواهد بود.

مراحل زیرسازی آرایش

در آموزشگاه آرایشگری سعادت آباد یک زیرسازی مناسب برای داشتن یک آرایش زیبا و جذاب نیازمند انجام چند مرحله و استفاده از مواد گوناگون است. هرکدام از مراحل زیرسازی آرایش نقش مهمی در انجام یک آرایش بی نقص دارند. مراحل انجام زیرسازی عبارت‌اند از:

  1. اولین مرحله در این زمینه لایه­برداری پوست است. به منظور رفع لایه­های مرده سطح پوست و همچنین پاک‌سازی صورت از هرگونه باقیمانده آرایش­های قدیمی لازم است به صورت مداوم هفتگی و یا ماهانه پوست لایه­برداری شود.
  2. قبل از انجام آرایش لازم از پوست خود را با یک محلول شوینده مناسب شسته و به آرامی و بدون استفاده از حوله خشک کنید.
  3. پس از شستشو با استفاده از یک مرطوب­کننده قوی آب‌رسانی به پوست را انجام دهید. لایه­ای از کرم را به صورت دایره­ای و همراه با ماساژ بر روی سطح پوست بمالید. صبر کنید تا مرطوب کننده به صورت کامل جذب پوست شود.
  4. برای ماندگاری بیشتر آرایش بر روی صورت و جلوگیری از جذب آن توسط پوست از یک لایه پرایمر مخصوص پوست و چشم استفاده کنید. استفاده از پرایمر زیبایی آرایش شما را چندین برابر می­کند.
  5. حتماً از لوازم آرایش مناسب پوست خود استفاده کنید. به عنوان مثال برای پوست‌های خشک کرم پودر و برای پوست‌های چرب پنکک بهترین انتخاب است.
  6. برای یکنواختی آرایش در کل صورت به هیچ عنوان از انگشت استفاده نکنید. بهترین گزینه برای این مسئله استفاده از پدهای آرایشی اشکی و مثلثی شکل است.

آموزش آرایشگری

آرایشگریآموزشگاهزیر سازیسعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *