آموزش انواع طراحی ناخن

محبوب ترین روش طراحی ناخن روش اجرای متالیک مدرن است که یکی از پرطرفدارترین مدل‌های طراحی ناخن به حساب می آید.

 

طراحی ناخن متالیک مدرن

زمانی که بر روی هر چیز، از یک لاک رنگ خنثی و ساده تا مانیکور فرانسوی، کمی لاک متالیک زده شود، می‌توان آن را یک مانیکور متالیک بسیار زیبا نام گذاری کرد. هینطور برای تغییر رنگ سفید زمستانی ناخن می‌توان با کمک رنگ پلاتینی کمی آن را متالیک کرد.

 

طراحی ناخن رنگ مشکی

طراحی لاک‌ مشکی خیلی براق، به یکی از روش های متداول و اصلی در طراحی ناخن تبدیل شده است. این لاک را می‌توان به شکل‌های مختلفی روی ناخن پیاده سازی کرد. طراحی به شکل نوارهای عمودی، خطوط دارای انحنا در اطراف کوتیکول، یا فقط سر ناخن‌ها از اشکال مختلف این نوع طراحی به حساب می آید. درهر صورت این لاک و این طراحی درعین سادگی بسیار جذاب و شکیل می باشد.

 

طراحی ناخن تضادهای رنگی

به کارگیری از رنگ‌های روشن در طراحی ناخن بسیار  کاربردی می باشد؛ در مقابل سریع‌ترین راه برای ایجاد تفاوت و جذابیت در این روش طراحی، نقطه‌هاو راه‌راه‌ها و طرح‌های هندسی روی ناخن‌ها با رنگ‌های متضاد می باشد.

نوارهای پررنگ سفید و مشکی از نمونه طراحی ناخن به سبک فرنچ گرافیکی می باشد.

 

طراحی ناخن فرنچ گرافیکی

فرنچ مانیکور عموما پرمخاطب و همیشه در صدر انتخابات است. در این سبک از طراحی ناخن، سر ناخن‌ها بسیار زیبا و جذاب می باشد. کناره‌های ناخن‌ها که به شکل مورب و به رنگ آبی طراحی می شود، نوارهای پررنگ سفید و مشکی و روبان‌های باریک قرمز از نشانه های این تکنیک پرتنوع و پر طرفدار است. حتما به یاد بسپارید که روی ناخن تاپ کوت زده و ناخن‌ها خود را کوتاه و گرد نگه دارید.

 

طراحی ناخن رنگ‌های خنثی و بی‌رنگ زنانه

زمانی که لاک‌هایی با رنگ‌های خنثی کرم رنگ و کمی براق روی ناخن‌های بادامی و بیضی شکل طراحی شود، سبب می گردد تا ناخن‌ها کشیده‌تر به ‌نظر آمده و  ظاهری ظریف و کاملا زنانه به خود بگیرند. زمانی که این رنگ‌های خنثی را به‌ تنهایی بر روی ناخن طراحی کنید، ظاهری کلاسیک به ناخن‌ها بخشیده اید. همچنین می توانید با خطوط ریز و رنگی جذابیت آن را چند برابر کنید.

 

طراحی ناخن کوتیکول‌های تزئین شده

بهره گیری از اکلیل و تزئین بر روی لبه‌های خارجی ناخن که به اسم جواهرات ناخن هم معروف هستند این روزها بسیار شایع می باشد. طراح با استفاده از یک لاک خاکستری دورتادور ناخن را لاک می زند. البته نیاز است تا بدانید که برای این‌ سبک طراحی، استفاده از یک رنگ پایه خنثی و کم‌رنگ، اصلی مهم و اساسی‌ به حساب م

آموزش ناخن کاری

آموزش طراحی ناخنآموزش طراحی ناخن با آبآموزش طراحی ناخن با لاکآموزش طراحی ناخن با لاک معمولیآموزش طراحی ناخن حرفه ایآموزش طراحی ناخن در خانه آموزش طراحی ناخن با فویلآموزش طراحی ناخن در منزلآموزش طراحی ناخن سادهآموزش طراحی ناخن ساده و شیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *