آرایش مناسب با لباس قرمز

با آرایش مناسب با لباس قرمز آشنا شوید 

لباس قرمز جزء آن دسته از لباس‌های وسوسه برانگیزی است که همواره در مراسم‌ها می­تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. پوشیدن لباس قرمز می­تواند شما را در کانون توجه قرار داده و بسیار جلب توجه کند. در صورتی که می­خواهید در یک مراسم درخشندگی خاصی داشته باشید لباس قرمز یکی از بهترین انتخاب‌ها است. اما مکمل یک لباس قرمز داشتن یک آرایش زیبا و حرفه­ای است.

نکات آرایشی ویژه لباس قرمز 

  1. درخشش چهره یکی از مهم‌ترین نکات آرایشی در این زمینه است. استفاده از یک کرم پودر درخشان همراه با یک زیرسازی عالی و بی نقص از مهم‌ترین نکات در این زمینه است. برای تکمیل این مورد پس از انتهای آرایش می­توانید از یک پودر آرایش براق‌کننده استفاده کنید.
  2. رژ گونه در این سبک آرایش باید ملایم ولی براق باشد. استفاده از رژ گونه برنزه در روی گونه هم می­تواند یک انتخاب مناسب باشد.
  3. در این سبک آرایش بهتر از در مراسم‌های روز از سایه چشم استفاده نشود. چنانچه این لباس را شب می­پوشید استفاده از یک سایه چشم دودی و اسموکی زیبایی آرایش و لباس شما را چندین برابر می­کند.
  4. در آرایش متناسب با لباس قرمز بهره بردن از یک خط چشم پهن و دنباله‌دار زیبایی شما را تکمیل می­کند. در این زمینه بهتر است حجم ریمل کمتر بوده و مژه­ها سبک باشند، برای مشاوره و  آموزش آرایش با لباسهای مختلف با آموزشگاه آرایشگری سعادت آباد تماس بگیرید .
  5. رژ لب مناسب لباس قرمز باید دقیقاً همرنگ لباس بوده و از استفاده از رژلب تیره­تر و یا روشن­تر جدا خودداری کنید.
  6. آرایش غلیظ چشم و لب به صورت همزمان زیبایی نخواهد داشت. مجاز به انجام تنها یکی از این دو نوع آرایش هستید. در صورتی که چشم شما آرایش زیادی دارد از یک رژ لب ملایم استفاده کنید.
  7. یک آرایش کلاسیک با رژ قرمز و خط چشم پهن و دنباله­دار بدون استفاده از سایه نیز می­تواند انتخاب مناسبی برای این لباس باشد.

 

آموزش آرایشگری

آرایشگریآموزشآموزشگاهسعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *