نکات مهم در مورد آرایش بهاری

با نکات مهم در مورد آرایش بهاری اشنا شوید !

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که همیشه از یک سبک ثابت آرایشی استفاده می­کنید خوب است بدانید که روش اشتباهی را برای میکاپ در پیش گرفته­اید. یک آرایش مناسب باید متناسب با فصول سال بوده و بر اساس ویژگی‌های فصول مختلف و آب‌وهوا تغییراتی را در نحوه آرایش خود به وجود آورید. در فصل بهار پوست در بهترین حالت خود برای آرایش بوده و یک آرایش ملایم بهاری می­تواند زیبایی شما را چند برابر کند.

نکات اولیه در آرایش بهاری در آموزشگاه آرایشگری سعادت آباد

در آموزشگاه آرایشگری سعادت آباد یکی از حیاتی­ ترین مسائل برای پوست استفاده مداوم از کرم مرطوب‌کننده است تا پوست دچار خشکی و آسیب نشود. در فصل بهار به دلیل افزایش حساسیت­های فصلی بهترین گزینه استفاده از لوازم آرایش ضد حساسیت است تا کمترین مشکل در این فصل برای شما به وجود آید. همچنین در این فصل استفاده مداوم از مرطوب‌کننده لب را فراموش نکنید تا لب‌های شما درخشندگی و رطوبت خود را حفظ کنند.

ویژگی­های آرایش بهاری

برای اینکه در فصل بهار یک آرایش زیبا و متناسب با ویژگی­های بهار داشته باشید بهتر است در انتخاب نوع آرایش و رنگ‌های آن دقت بیشتری به کار برده تا بتوانید با کمترین میزان آرایش زیبایی خود را چندین برابر کنید. از جمله مواردی که در آرایش بهار باید به آن توجه کنید عبارت‌اند از:

  1. بهترین نمونه آرایش در فصل بهار یک آرایش سبک و ملایم است. این نوع از آرایش معمولاً از کرم پودر همرنگ پوست و یک خط چشم نازک و اندکی ریمل تشکیل شده است.
  2. در فصل بهار رنگ‌ها برای رژ استفاده از رنگ‌های شاد و روشن مانند صورتی روشن، نارنجی ملایم . قرمز ملایم است.
  3. اگر می­خواهید آرایش بیشتری در این فصل داشته باشید بهتر است از رژهای تیره و جیغ دوری کرده و بر روی آرایش چشم­ها تمرکز کنید.
  4. برای آرایش چشم‌ها می­توانید از خط چشم­های رنگی مانند سبز و آبی استفاده کنید و با یک سایه اکلیلی چشمان خود را درخشان کنید.
  5. برای برجسته کردن چشم‌ها اندکی به ریمل خود اضافه کرده و از طراحی ابروهای صاف و بدون قوس بهره ببرید.

 

آموزش آرایشگری

آرایشآرایشگاهآموزشآموزشگاه آرایشگریبهاریسعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *